Eğitim

Polonya'da Eğitim Danışmanlığı

Eğitim, kariyerinizin temel taşıdır ve bu nedenle Inexway HR Solutions olarak Polonya'da eğitim danışmanlığı hizmeti sunmaktan gurur duyuyoruz. Polonya'da eğitim almayı düşünen öğrencilere rehberlik etmek ve hayallerini gerçeğe dönüştürmelerine yardımcı olmak için buradayız.

Eğitim Ücretleri

Her öğrenci adayının bütçesine uygun eğitim programları sunuyoruz. Dönemlik eğitim ücretleri 560 Euro'dan başlayarak farklı programlar ve üniversiteler arasında değişiklik gösterebilir. Bütçenize en uygun seçeneği bulmanız için size rehberlik ediyoruz.

Üniversite Kabulü

Polonya'nın önde gelen üniversitelerinden kabul mektupları almanızı sağlıyoruz. Size en uygun program ve üniversiteyi seçmenize yardımcı oluyoruz ve başvuru sürecinizi kolaylaştırıyoruz.

Konaklama

Her öğrencinin ihtiyaçlarına ve bütçesine uygun konaklama seçenekleri sunuyoruz. Yurtlar, daireler veya paylaşımlı ev konaklama gibi farklı seçenekler arasından size en uygununu bulmanız için rehberlik ediyoruz.

Havaalanında Karşılama

Polonya'ya geldiğinizde sizi havaalanında karşılıyoruz. İlk adımlarınızı rahat ve güvenli bir şekilde atmanızı sağlıyoruz.

Vize başvuruları, kayıt işlemleri ve diğer resmi evrakları düzenlemekte size yardımcı oluyoruz. Karmaşık prosedürleri basit ve sorunsuz bir şekilde tamamlamanıza yardımcı oluyoruz.

Biz Inexway HR Solutions olarak, eğitimde başarıya giden yolculuğunuzu kolaylaştırmak için buradayız. Polonya'da eğitim almak istiyorsanız, bize ulaşın ve hayalinizdeki eğitim yolculuğuna başlayın.